Jak prowadzić agencję interaktywną? W Zespole Szkół Ekonomicznych w Poznaniu odbyło się spotkanie on-line z Wiktorem Gierką. Wiktor jest bardzo młodym, dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorcą w branży marketingu internetowego. Prowadzi firmę „Agencja interaktywna Wiktor Gierka”. Spotkanie zostało zorganizowane w ramach dwóch projektów – drugiej edycji projektu „Postaw na Przedsiębiorczość” (PnP) oraz „Dni reklamy”. Wiktor Gierka opowiedział o prowadzeniu agencji interaktywnej, zaletach i trudnościach w pracy na własnych warunkach, a także o swojej karierze zawodowej. Uczestnicy spotkania, uczniowie klasy 1R1, bardzo wysoko ocenili wartość spotkania i „wystawili” Gościowi ocenę 4,43/5 – gratulujemy! Tak napisała uczennica po warsztatach: „dowiedziałam się, na co zwrócić uwagę podczas swojego rozwoju, jak bardzo ważne jest doświadczenie na rynku pracy, jak wygląda tworzenie i prowadzenie firmy w praktyce oraz z jakimi problemami trzeba się zmierzyć”.
Ostatnie posty
27 i 28 września na Wydziale Prawa i Administracji UAM odbył się V Kongres Samorządów Uczniowskich. Przedstawicielki Samorządu Uczniowskiego ZSE po raz piąty brały w nim udział. W tym roku poruszane zostały ważne tematy: profilaktyka zdrowia psychicznego, prawa uczniowskie aktywizm społeczny młodych. W kongresie brały udział SU, koła wolontariatu, opiekunowie i opiekunki SU z aglomeracji poznańskiej i województwa […]
Matematyka jest trudna i nudna? W naszej szkole można ją poznać z innej strony, np. podczas Festiwalu Matematyki na UAM! Było ciekawie, m.in. o tym, jak analiza danych wpływa na kształtowanie naszego świata i jakie to ma konsekwencje dla naszej przyszłości, jak analiza danych stała się nie tylko narzędziem w rękach naukowców i przedsiębiorców, ale […]
28 września 2023 roku uczniowie klasy trzeciej informatycznej pod opieką p. Aleksandry Rozalskiej – wzięli udział w wycieczce sportowo – integracyjnej na paintball. Pole paintballowe to niezwykłe miejsce, gdzie podopieczni mieli możliwość aktywnego spędzenia czasu. Celem wycieczki była nie tylko integracja zespołu klasowego, ale przede wszystkim kształtowanie umiejętności pracy w grupie – budowanie teamu, propagowanie […]