Aż 4 klasy realizują autorski kilkumiesięczny projekt „Symulacja procesu rekrutacji” we współpracy z firmami patronackimi i innymi naszymi partnerami. Uczniowie z klasy 4P_Ra mieli przyjemność wysłuchania porad rekruterek z firmy Grant Thornton dotyczących przygotowania się do czekających ich rozmów rekrutacyjnych. O co może zapytać rekruter? Jak się dobrze zaprezentować na rozmowie i zrobić odpowiednie pierwsze wrażenie? Jak radzić sobie ze stresem? Co to jest wywiad behawioralny? Co jest ważniejsze – kompetencje zawodowe czy miękkie? Oni już to wiedzą!
Ostatnie posty
Sofiia Cherepenchuk i Anhelina Horban z klasy 1 w zawodzie technik reklamy zostały laureatkami konkursu na projekt gry planszowej z zakresu profilaktyki uzależnień. Konkurs wieńczył zakończenie VI edycji projektu „Poznań uzależniony od profilaktyki”, w którym brała udział nasza szkoła. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 12 czerwca br. w Kinie Muza w […]
W minionym roku szkolnym braliśmy udział w programie „Poznań uzależniony od profilaktyki” – jednym z największych i najbardziej kompleksowych programów profilaktyki uzależnień w Polsce. Program realizowany był przez cały rok szkolny i obejmował warsztaty, seanse filmowe, zajęcia edukacyjne oraz spotkania z ekspertami. Jego celem było nie tylko uświadamianie zagrożeń, ale także wzmacnianie kompetencji emocjonalnych, społecznych […]
7 zespołów (36 uczniów) z sukcesem zakończyło realizację swoich projektów społecznych uzyskując tytuł Finalisty olimpiady „Zwolnieni z teorii”. Zajmowali się różnymi dziedzinami: problemami psychicznymi wśród młodzieży, dysfunkcjami, z którymi się mierzą uczniowie, zbiórkami charytatywnymi na rzecz zwierząt, propagowaniem równouprawnienia płci, szerzeniem wiedzy na temat AI, edukacją historyczną. Uznali, że są to ważne społecznie zagadnienia i […]