Już po raz kolejny uczniowie naszej szkoły mogli spotkać się z Panem Markiem Janczykiem – Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Poznaniu. W tegorocznym spotkaniu uczestniczyła klasa 2P_E1 w zawodzie technik ekonomista. Jak bezpiecznie kupować w Internecie? Na co zwracać szczególną uwagę? Z jakich zaufanych metod płatności korzystać? Co to jest usługa ”chargback”? Na te i inne pytania, padły wyczerpujące odpowiedzi podczas spotkania. Uczniowie, biorący udział w wydarzeniu, z pewnością będą uważniej czytać umowy, które podpisują, skuteczniej będą egzekwować swoje prawa jako konsumenci, a przede wszystkim będą wiedzieli do kogo zwrócić się o pomoc. Organizator spotkania: Dorota Borek.
Ostatnie posty
Okazuje się, że dla wielu naszych uczniów zgłębianie tematyki zawodowej staje się jednocześnie hobby. Doskonałym tego przykładem jest Dominika, która jako pierwsza w historii Turnieju Talentów „Akademia Księgowego” zakwalifikowała się do grona finalistów będąc uczennicą klasy 3 i zdobyła 6 miejsce, wygrywając miesięczny staż w Bridgestone SSC. Dominika już w drugiej klasie rozpoczęła pracę zawodową […]
„Kim jestem, co robię w…” to cykl wywiadów z pracownikami firm patronackich, którzy dzielą się z uczniami klasy 2 swoimi doświadczeniami zawodowymi oraz zapoznają ich ze swoim obecnym stanowiskiem. Tym razem gościliśmy pracowników INGKA Business Service Center – Damiana Bojakowskiego – absolwenta technikum z Kalisza, laureata Turnieju Talentów „Akademia Księgowego”, organizowanego przez naszą szkołę, oraz […]
6 maja odbył się finał siódmej edycji konkursu „Ekonomiczny klucz do przyszłości” dla szkół podstawowych, którego partnerem była nasza szkoła. Swoje prezentacje przedstawiło 11 młodych ludzi, których wiedza ekonomiczna wzbudziła podziw jurorów, wśród których zasiadała p. Emilia Mendak. W poprzednich etapach uczniowie wysłuchali wykładów na tematy ekonomiczne, m. in. o zakładaniu firmy, który poprowadziła p. […]