Już po raz kolejny uczniowie naszej szkoły mogli spotkać się z Panem Markiem Janczykiem – Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Poznaniu. W tegorocznym spotkaniu uczestniczyła klasa 2P_E1 w zawodzie technik ekonomista. Jak bezpiecznie kupować w Internecie? Na co zwracać szczególną uwagę? Z jakich zaufanych metod płatności korzystać? Co to jest usługa ”chargback”? Na te i inne pytania, padły wyczerpujące odpowiedzi podczas spotkania. Uczniowie, biorący udział w wydarzeniu, z pewnością będą uważniej czytać umowy, które podpisują, skuteczniej będą egzekwować swoje prawa jako konsumenci, a przede wszystkim będą wiedzieli do kogo zwrócić się o pomoc. Organizator spotkania: Dorota Borek.
Ostatnie posty
Korzyści z gier komputerowych? Począwszy od oczywistej spostrzegawczości, przez pracę zespołową, aż po krytyczne myślenie, umiejętności przywódcze czy zdolność do działania pod presją czasu. Jeśli do tego pojawi się trening, rywalizacja i chęć doskonalenia się to mamy piękne kompetencje miękkie, które nawet można wpisać w CV! Serdecznie dziękujemy naszym 4 zespołom reprezentującym szkołę w turnieju […]
Mają po 18 lat, są w czwartej klasie technikum, i prawie połowa z nich już pracuje w księgowości, łącząc naukę w szkole ze zdobywaniem doświadczenia w biurach rachunkowych czy centrach usług wspólnych. Dzisiaj poznali kolejnego partnera szkoły: Miele Global Services i odbyli prawie dwugodzinne spotkanie, podczas którego poznali zasady działania SAP-a i prześledzili procesy związane z […]
Wulkan energii, pasjonat Excela, znawca szpanerskich tricków w tabelach przestawnych i pulpitach managerskich – tak w skrócie można opisać Mateusza Borygę z Grupy Eurocash, który przeprowadził warsztaty z Excela dla uczniów klasy 4 ekonomicznej. Po tych zajęciach nikt nie może już powiedzieć, że Excel jest trudny i nudny, a warto też pamiętać, że arkusz kalkulacyjny to jedno z […]