Już po raz kolejny uczniowie naszej szkoły mogli spotkać się z Panem Markiem Janczykiem – Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Poznaniu. W tegorocznym spotkaniu uczestniczyła klasa 2P_E1 w zawodzie technik ekonomista. Jak bezpiecznie kupować w Internecie? Na co zwracać szczególną uwagę? Z jakich zaufanych metod płatności korzystać? Co to jest usługa ”chargback”? Na te i inne pytania, padły wyczerpujące odpowiedzi podczas spotkania. Uczniowie, biorący udział w wydarzeniu, z pewnością będą uważniej czytać umowy, które podpisują, skuteczniej będą egzekwować swoje prawa jako konsumenci, a przede wszystkim będą wiedzieli do kogo zwrócić się o pomoc. Organizator spotkania: Dorota Borek.
Ostatnie posty
18 września firma patronacka Bridgestone SSC zorganizowała dla uczniów klas trzecich, przyszłych kierowców, akcję dotyczącą bezpieczeństwa na drodze „To nie gra”. Każda klasa III mogła podczas spotkania dowiedzieć się, jakie kroki należy podjąć, gdy jesteśmy świadkami wypadku na drodze – czy najpierw dzwonić pod 112, czy może na początku zadbać o własne bezpieczeństwo, np. zatrzymać […]
Olimpiada „Zwolnieni z Teorii” wrosła już na stałe w działalność edukacyjną naszej szkoły. Wiemy, że na rynku pracy liczą się nie tylko umiejętności zawodowe, ale także kompetencje miękkie. Olimpiada ZzT daje możliwość, aby zdobywać i rozwijać takie umiejętności jak współpraca w zespole, planowanie, organizowanie, efektywna komunikacja. Uczniowie samodzielnie organizują projekty społeczne, które rozwiązują problemy społeczności […]
„Nad Niemnem” – jedni nienawidzą, inni uwielbiają. Jednak czytanie tej lektury na świeżym powietrzu, na wygodnych leżakach, powoduje u tych pierwszych zupełnie inny odbiór. Wszak akcja „Narodowego Czytania” nie musi być pompatyczna i sztywna! Nie obyło się jednak bez poważnych wątków, ponieważ analizowano także różne oblicza heroizmu w tej lekturze. Zajęcia wzbogacone zostały także refleksją […]