Już po raz kolejny uczniowie naszej szkoły mogli spotkać się z Panem Markiem Janczykiem – Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Poznaniu. W tegorocznym spotkaniu uczestniczyła klasa 2P_E1 w zawodzie technik ekonomista. Jak bezpiecznie kupować w Internecie? Na co zwracać szczególną uwagę? Z jakich zaufanych metod płatności korzystać? Co to jest usługa ”chargback”? Na te i inne pytania, padły wyczerpujące odpowiedzi podczas spotkania. Uczniowie, biorący udział w wydarzeniu, z pewnością będą uważniej czytać umowy, które podpisują, skuteczniej będą egzekwować swoje prawa jako konsumenci, a przede wszystkim będą wiedzieli do kogo zwrócić się o pomoc. Organizator spotkania: Dorota Borek.
Ostatnie posty

W naszej szkole obchody Narodowego Święta Niepodległości to wyjątkowy moment dla naszej wspólnoty.Uczniowie w odświętnych strojach, z biało-czerwonymi kotylionami, wspólnie śpiewają pieśni i piosenki patriotyczne – „Legiony”, „Rozkwitały pąki białych róż”, „Piechota” – oraz z dumą odśpiewują polski hymn. To nie tylko piękna tradycja, ale i ważna lekcja historii, bo znajomość drogi, jaką Polacy przeszli […]

„Mam jeszcze czas” – brzmi znajomo? Tylko, że marki osobistej nie buduje się w kilka dni. Buduje się ją latami. Dlatego warto zacząć ten proces już w technikum, gdzie już od 15. roku życia zdobywa się kompetencje zawodowe. Na warsztatach kla klasy 3E/Ra prowadzonych przez Natalię Walczak i Antoniego Pożywiłko z Franklin Templeton, uczniowie poznali […]

Już po raz kolejny mieliśmy przyjemność gościć p. Małgorzatę Szmanię, kierownika ds. kadr i płac w Grupa Eurocash, która spotkała się z naszymi uczniami z klasy 3E/Ra, aby porozmawiać o rozwoju zawodowym i budowaniu ścieżki kariery w kadrach i płacach. Pani Małgorzata w praktyczny sposób zachęcała młodych ludzi do aplikowania na praktyki zawodowe, stawiania sobie […]







